Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, July 20, 2009

MidValleY!!!


Today aku kne anta abgku ke PUSAT LATIHAN POS MALAYSIA kat Bangi tu.. Dia kne check-in before 7.00pm.. so before that aku singgah Mid valley konon2 nak cari TOP SHOP nak carikan baju tuk adik abg aku tu but masa sungguh mencemburui kitorang.. hahaha Ye la kan sape suh bertolak dr rumah kul 3.00pm ye x?? hehehe.

Disebabkan masa tu x cukup @ lebih sesuai dipanggil x sempat.. aku pun ajak je abg aku pg makan kat DOMINO PIZZA.. Ramai la plak makhluk n yang paling teruk is service dorang... Aku faham kepenatan yang dorang alami.. Tp xkan la sampai BILL aku pun Dorang KEY-IN salah. Patut harga dalam RM28.80 but bill yang aku dapat RM46.95.. Dua kali ganda OKEyyyyy~


Dalam pada aku tunggu kelambatan service dorang, sempat gak aku amik gambar kat situ.. hehehe. my abg pakai baju PINK!! (itu adalah satu paksaan aku kepada sidia) "Helloooo!! SUNGGUH X MACHO OKEY PAKAI PINK" tu kata dia la.. but aku rasa ok je dia pakai baju pink... Kalau x caya tgk la gambar dia dgn baju pink tu.. hik hik hik!!!




~Ok kan PINK tu~


~Konon Cun la tu~







No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails