Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, September 30, 2010

SAYA DEMAM!!!
SAYA XDE ANTIBODI YANG KUAT!!
SAYA SUKA JALAN TP X LARAT JALAN!!
SAYA NAK MUNTAH!!

BYE BYE!!

Monday, September 27, 2010

EnTri Lama : Bazaar Ramadhan!!

Seperti anda sedia maklum, bulan puasa sebok di bazaar ye.. xcaya ek.. tgk pic ni..


hahahaha.. teruk je muka..

Menu2 ni 100% made by us... gler la.. penat wei..  antara menu2 yg di jual adalah :

 Talam Ubi


 Bubur Pulut Hitam


 Bubur Kacang Hijau


 Bubur Cha-Cha


 Cucur Badak


 Buah Melaka


 Bahulu Kemboja @ Kuih Bakar


 Kuih Kaswi


 Bingka Ubi Kayu


Karipap sardin / ayam / daging


EnTri Lama : Jamuan Sebelum Puasa!!

 Menu-Menu :


Nasi Jagung



Kacang cap Tangan



Air menggemukkan



Ayam masak merah



Kari Kambing



Karipap



Tembikai yg menyihatkan



Betik yang melawaskan



Kopok menggemukkan



papadom yang menyelerakan



cheezel menambah berat badan



Twisties pedas



Acar timun yang sangat sedap (pasal aku buat.. hahahaha)

SeSi aKu di Ajar Tuk BerPosiNg oLeh Adik!!

Ari raya kedua tu aku g lempor tuk beraya.. lempor ni kat kuala kangsar, kampung belah incik pawie.. sambil2 duduk2 kat umah mak su tu, si adik lari nak dok kat aku.. so aku ape lagi ajak la dia amik gambar.. konon aku yg nak soh dia posing, silap2 aku yg dia ajar posing2 manje.. hahaha.. lebih2 plak budak ni.. hahaha








KaK Long, Adik, baby DiNa n AdA!!

Yuhuu.. ni pic time pagi2 raye kedua time aku kat tronoh.. Aku pun x mandi lagi time ni... hahahaha








AmAni!!

Amani DemoKKKKK!!! hahahaha

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails