Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, January 17, 2011

Jumaat 14 Januari 2011

HAPPY BIRTHDAY
TO
NURUL BAIZURA
(25 TAHUN)


Besday nurul ni patutnya hari ahad smalam.. 16 januari.. tp sebab besday dia jatuh hari ahad, so kitorang sambut hari jumaat.. Konon awal2 nak wat potluck tp last2 tinggal kak mila je yg bawak makanan.. hahahaha.. Nak wat camne masing2 dah tua so lupa la pasal makan2 tu..





Kebetulan plak tghari tu nak g mkn ngan kak mai (x officemate dlu).. kak mai nak pindah dah so g la makan2 kat mcdonalds komplek ni je.. ok pe.. hahaha



Amani Dalam Bakul

Comei kan amani dalam bakul ni.. nak wat camne. dia mmg suka dok dlm bakul..









Anak Gergasi ni Makan Telur

Ari tu aku upload video.. ni aku letak plak gambar2 dia makan telur..




There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails