Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, November 13, 2009

PEMENANGNYA ADALAH :-


Assalamualaikum kengkawan.. ok dari email respon yang aku terima dalam masa 24 jam ni cuma ade 2 pemenang (dalam hati: cis, mcmana leh 2 plak.. hehehe) yang email kat aku.. hehehe.


Dan pemenangnya adelah ..........


(1)


Puan Sharmila Sulaiman a.k.a mak cik mila..

Beliau telah bersusah payah menyuruh anaknya mengambil hp tuk menangkap gambar sekiranya beliau pemenangnya... Beliau menunggu (siap refresh page wei) dari maghrib tuk mendapatkan no 1000 tu.. Penantian beliau sangat berbaloi sehingga beliau berjaya..


Ok MAK CIK.. usaha tangga kejayaan.. Tahniah.. kuangkuangkuang



(2)

Norhashimura Bt Sulaiman
Yang ni adelah salah seorang pemenang.. Beliau juga telah melonjak kegembiraan setelah mendapat no 1000.. Patut la masa aku guna lappy dia dalam bilik dia syok je guna comp luar.. siap tulis status kat FB yg dia BZ.. rupe2nyer bz nak gapai no 1000 tu.. hehehe.. layan je la.. kui kui kui.. Bila kuar je no 1000 je, beliau menjerit sambil lompat2 gembira.. ewah.. sehingga mak n ayah keluar bergegas ke comp ( ye la, tetiba menjerit mcm ****) hahaha
*** tu xde maksud ye.. hehehe

Hadiah aku dah beli and nanti aku wat ceremony isnin ni.. hehehe..
So, tunggu ye enteri tu nanti..
tata


No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails