Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Sunday, November 15, 2009

iKLaN CHAKOi!!!

Ini adalah iklan chakoi.. yuhuuu.. ok ni chakoi yang di promosikan oleh kak yong.. CHAKOI FROZEN ini sedap dimakan begitu saja ataupun bersama sambal bilis dan kaya...
Kalau kengkawan nak tempah cakoi ni, jangan malu atau segan.. bgtau je aku ek dengan meninggalkan komen di entri ni @ pun kat CBOX den.. terima kasih ..
oh ye terlupa suda.. bekas oren tu adelah kepunyaan mak cik mila.. ala kalau korang ingat entri BIRTHDAY CELEBRATION aku kat opis tu yg ade kek coklat tu.. ni la bekasnyer.. baru jumaat ari tu aku pulangkan sbb selalu je terlupa.. hehehe..
So mak cik mila.. terima kasih kerana menerima kelewatan itu.. hehehe




No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails