Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, November 20, 2009

AKu!!


Huhuhu Aku demam lagi.. Bukan setakat demam tapi suara dah jadi macam AZHARINA penyanyi tu.. gler GARAU.. Shu shu shu..







Dalam demam2 ni, Semalam bos aku offer RM1,000.00 setiap org kalau ade antara kami 4 org (aku, mura, nurul & makcik mila) leh turunkan berat badan menjadi 60kg dalam masa 2 bulan bermula dari tarikh 23hb November 2009 iaitu hari isnin depan (tarikh ni kitorang sendiri pilih hahaha) dan berakhir pasa 23hb Januari 2010..

Tetapi jika kami x berjaya kami kne bayar kat bos RM120.00 setiap seorang.. muahahha.. Kejam sungguh.. Tapi kami akan berusaha untuk menurunkan berat badan kepada 60kg bukan sebab nak dpt RM1,000.00 tp xnak bg RM120.00 tu kat bos.. bos pun gemuk.. hahaha (ampun bos, nanti raye mintak maaf balik sbb kang ckp anak durhaka.. kuikuikui). Tapi kalau berjaya padan muka bos cari duit bg kitorang.. muahaha..

Ok kawan2 ingat cabaran ni.. jangan lupa niat murni kita tuk pakai KEBAYA a.k.a jadi NENEK KEBAYA masa datang wedding aku.. hahaha..


CHAIYOK CHAIYOK

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails