Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, November 23, 2009

YuCKssss!! hahaha

StaTmenT waT orG SaKit HaTi..

semalam member aku tag gambar kat FB then a few nama yg di tag tu mmg SANGAT SANGAT BERJAYA sehingga menyebabkan org lain sakit hari.. Fine la, mmg zaman skarang org banyak wat MLM but kne la hormat org tu nak ke xnak join kan.. ni x KONDEM org je tau..
Klik kat link bawah ni.. aku malas nak printscreen.. tp dorang sangat2 la rude.. bengang siot.. Ayat x bleh bla sampaikan korang rase macam dorang ni "TERSANGAT BAGUS" ckp org BODOH SOMBONG..
Ye aku faham pasal org 9/10 org yg berjaya itu adalah dr golongan yg berniaga tp bila dah masuk PAKSAAN tu dah bukan cara yg mengikut sunah.. Bla la dorang..
Aku rase cara kawan2 aku tarik org tuk join bende tu lg bagus sbb member2 aku tu TIDAK MEMAKSA seperti MSI dalam link tu.. Bengang gler.. Cishhhh..
Ish, Xleh terima kenyataan tul.. ish

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails