Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, November 26, 2009

New ConTesT!!

Yeayyy.. ni adelah entri tuk war-war kan contest kedua yang akan aku jalankan.. ye, kali ni aku amik no unik iaitu pengunjung yang ke 5060.. No ni xde la unik mane pun cuma nak wat cam gempak je padahal aku amik sbb tu no belakang nombor telefon pejabat aku.. hehehehe..
So kali ni mesti amik masa mau 3 @ 4 bulan baru cecah no unik tu kan.. hehehehe.. anyway, try la dapatkan no tu ye kengkawan..
Selamat Mencuba..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails