Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, November 13, 2009

PENGUNJUNG YANG KE 1000..

Assalamualaikum dan selamat kembali..


Merujuk kepada COUNTER BEAN di dalam blog ini, telah ade pemenang tuk contest yang aku jalankan.. ye salah seorangnya adelah individu yang menghuni bilik sebelah aku dan aku saksikan sendiri dia adalah pengunjung yang ke 1000..
Walaupun aku adelah salah seorang saksinya, dia juga perlu mengikut arahan yang telah ditetapkan.. kuang kuang kuang..


Bagi yang mendapat no yang sama, sila serahkan bukti itu kepada saya ye.. hahaha..


Bagi pemenang, korang tunggu je la hadiah ye sebab aku pun xtau nak bg ape.. kalau ade idea hadiah ape nak bg, korang tulis je kat CBOX aku.. hehehe ( eleh aku bukan xtau korang nanti mintak barang mahal2.. x pun hadiahnyer TRIP TU BAGUS... hahahaha)


ok la Chiow...

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails