Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, November 9, 2009

Kenapa Dengan Org Kaya!!!

kawan2, kenapa ye org kalau dah kaya mesti perangai berubah??? hmmm.. aku xtau la ape nak ckp tentang soalan ni... kesian kat org yg xberapa nak kaya la sbb org yg dah kaya pandang org yg belum kaya ni mcm rendah sangat.. MANUSIA!!!
Bila dah kaya mula la belagak dan ckp besar.. sampaikan org yg xberapa kaya nak wat pape pun asik dipertikaikan sampai ade yg menambah2 cerita yang x betul.. ish nak marah susah, x marah sakit hati.. ish.. ape la manusia zaman sekarang (aku suka ckap.. hahaha)
Aku ksian dgn kakak ku yang sorang ni.. ade ke org salahkan dia disebabkan mulut org lain.. bila cerita sampai menyampai ni jadi lain akhirnyer.. kesian dia.. terasa hati dia tau.. kalau dia tu jenis suka bawak mulut, hal tu dah lama dah tersebar sebelum nama dia naik.. aku sbagai adik pun xleh terima org tuduh kakak aku cam tu.. xbaik la ckp org lain bawak mulut.. Hal MASING-MASING la..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails