Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Sunday, June 20, 2010

~NaSi AyaM Di TenGaHaRi aHaD~

Hari ni sangat bz.. nak tau pasal ape.. lepas aku minum sarapan aku, aku terus ke dapur tuk masak.. Ade kuey tiaw dlm peti ais.. so masak kuey tiau goreng rencah daging n udang.. nyum nyum.. mcm sedap je tp aku x makan coz aku dah minum sarapan aku.. huhuhu.. Tp aku makan buah naga.. hehehe

selepas sarapan, kitorang x duduk. terus g buat keje2 umah.. pas siap keje tu terus ke dapur.. aku rush2 ke dapur coz cik abg aku nak masuk keje kul 2.. so xkan x bg dia makan kan.. hehehe

menu masakan lunch adalah NASI AYAM.. fine, nasi ayam ni aku x masak, aku just jd "PEMBANTU CHEF" je pasal "CHEF" giler kuasa.. hahahaha.. 


serius, 2 hari ni aku rase sgt2 yg kalori aku banyak dah ilang.. sepanjang hari bz.. sabtu dari pagi sampai petang aku x stop keje.. ade la stop2 gak tp stop pun pasal bukak cafeworld.. hahaha.. ahad plak penat buat keje umah n petang g bersenam kat shopping mall..ahahaha

Time jenjalan kat shooping mall tu, aku nampak laki aku tgh bekerja.. serius je x pandang kiri kanan.. sian aku ngan suami aku tu tp ntah la, bepeluh2.. lenguh kaki dia x duduk.. hmmm.. xpe bang ek.. wat je keje elok2..




No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails