Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, June 21, 2010

~ HaPPy DaDDy's DaY ~

HaPPy DaDDy's Day !!!!
Ayah :: SuLaiMan B. ToneK - Apakku ::
Abah :: aLi YasaK Abd ManaN - Apak Mertuaku ::

Sempena hari PaPa ni, kitorang telah meraikan apakku dengan makan pizza.. x banyak nak ckp cuma yg xde tuk celebrate tadi just icam n suamiku.. Cam biasa la, si icam ni kan dalam penjara sg besi tu.. Yg suami aku plak pasal dia keje.. hehehe kan td aku terharu tgk dia keje.. hehe..ok ok.. moh le layan gambar2 ni..


:: KaMi ::



:: MaKaNaN ::

Mushroom soup n bread stick

Beef Spagetti Bolognese

Spagetti Carbonara

Beef Pepperoni Pizza

Hawaiian Pizza

Super Supreme

Makanan ni ade lebih, so aku tapaukan tuk suami aku.. hmm

6 comments:

  1. hahaha mmg dia jeles pun.. kitorang siap 3G dia lg..

    ReplyDelete
  2. haha..
    dh la smlm time call dier ader ckp kat ana dier ngidam nk mkn pizza..
    lg2 dlm utan aritu dier mkn x sdp..

    ReplyDelete
  3. haha...
    cian dier...nk wat cmne..
    dier kn ske ckp..
    b'korban utk negara...hahhaa...

    ReplyDelete
  4. hehe.. demi negara dia kne ikat perut

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails