Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, June 14, 2010

~KURANG AJAR~

 aku dah tahap sakit hati ni.. kalau nak tgk sgt meh aku linkkan skali shoutbox tu 


"GUEST", ko memang kurang ajar.. Ko leh kate aku HINA ko? FITNAH ko? woi, ko ni xde otak ke? ko hina aku, adik aku mcm2 ko kate aku fitnah ko???

Celah mane aku fitnah ko?? CELAH MANE?? Otak letak mane huh guest? Otak letak atas kepala ko paham x? aku muak la dengan manusia jenis cam ko ni..

Aku nak tanya ko, ADE AKU COMMENT KO? ADE? ko BUTA ke? aku comment kat ana bukan ko? ko kate PENGHINAAN KO TU XDE APE SGT?? nampak sgt ko ni xde otak nak guna... Kalau dah org x kenal panggil ko ANJING BETINA.. BABI.. tua xde ape??? KO LETAK OTAK KO KAT LUTUT KE??? 

haaa 1 lagi, nama aku NOR AZIRA bukan NURUL AZIRA.. bende yg xpayah suluh2 pun ko BUTA.. Ko skolah mane sampai mengeja pun x reti??  Ko nak sgt kan aku  hina ko? nak kan? nak sgt kan? nak sgt2 kan? 

BONGOK!!

ni ade sket yg terbaru.. aku sangat menyirap dowh.. ni mesti kawan2 korang gak ni ana n miera.. Org yg dia x kenal leh la dia maki hamun tgk la kalau tetiba dunia ni kecik, si guest ni rupa2nyer sedara mara aku, SUMPAH.. aku jumpa ko je aku bg ko sedas penyepak.. Xkisah la walaupun depan mak bapak ko..
  • guest jd kata2 nur azira leh dikategorikn dalam "fitnah"..
    Details
    2010-06-14 5:17 AM
    #

  • guest kata2 kesat yg i kluarkn rasenyer xde la bwak kesan sgt, coz org len sndiri pk xlogik kn..tpble tuduhan yg nurul azira keluarkn telah wt sume kacau
    Details
    2010-06-14 5:10 AM
    #

  • guest klu btul la saidatul 2 jg pride sgt, npe org len yg backupkn die? 1 lwan 1, npe ttbe nurul azira, mira(kimi), miera, icam, nk dtg backup? huhu..
    Details
    2010-06-14 5:08 AM
    #

  • guest kata2 nur azira memg xde yg mencarut,tp ke arah menghina..n mentafsir sesuatu yg salah..n die yg menuduh "guest" dr grup "the military doves"
    Details
    2010-06-14 5:04 AM
    #

  • guest mula2, ijuz ckap "yeke xnk exposekn diri?" plik kn, ttbe je saidatul mrah2 i sbb tanye cm 2.. n nur azira lak dtg nk backup
    Details
    2010-06-14 5:01 AM
    #

  • guest miera n sai n sume yg berkenaan : i rase u xde hak utk maki ahli grup 2 coz "guest" bkan dr group.. c, u all da silap..
    Details
    2010-06-14 4:56 AM
    #

  • guest kdg2 jangan terlalu yakin dengan ape yg kita buat..fikir dulu baik buruk sblum brtndak..
    Details
    2010-06-14 4:52 AM
    #



No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails