Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, June 14, 2010

~EnTri TerTunggak - [MEDAN - EPISOD 2] - KoLaM aiR Panas & GununG BeRapi~

Actually hari pertama kitorang turun2 je flight terus naik van menuju ke BRASTAGHI.Tempat ni cam kalau malaysia kire cam CAMERON HIGHLAND la.. but the road nak menuju ke atas sangat2 perghhh.. aku x sanggup.. yg aku sanggup time dlm van tu just tido.. Terhentak camne pun aku kne tidokan diri kalau x haaa abis la vantu bau muntah aku je.. alalala..

Ondaway singgah makan kat RESTORAN GARUDA.. ayam goreng dia.. class la.. ala dari dulu pun suka makan.. but now aku cam bab mkn ni cerewet sket.. bukan ape, aku ok je tp incik tekak ni yg xleh telan.. if x jangan harap la bende tu nak hadam.. yg merana aku gak.. haaa.. 

 
meh layan gambar2 sepanjang berada di BRASTAGHI.. ni sume random ek.. layan je k..


No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails