Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, June 14, 2010

~EnTri TerTunDa - [MEDAN - EPISOD 1] *makanan* ~ yay

Yuhu.. ni entri yg tertunda dekat sebulan setengah.. ade sebab2 tertentu entri ni tertunda.. dont ask why coz aku pun x tau jawapannyer.. I'll try to be matured here.. wahh.. matured ke... x kot.. dah sifat aku camni nak wat camne..maybe satu hari nanti aku berubah la.. hehehe

Ok.. kali ni aku nak letak gambar banyak2.. pasal aku sendiri dah lupa aktivit nyer.. hehehe

Jom  je la layan gambar.. hehehe

ni time tengah nak tunggu makanan sampai.. aku x sihat ye..maklum la aku ni x leh jalan jauh2.. muntah je keje.. poyo...

Tempat duduk aku ngan cik abg ni jauh oooo.. tp ok gak xde org kaco aku.. hahaha

Sup ketam n telor.. sedap gak.. tp x sure ade ikan yu ke x....hhhhmmmmm

Ni menu wajib.. aku mkn ayam ni je pun.. ngan sup td.. hehe

ni namanye gado2 kot.. ntah yg aku tau ade toge, kobisun, tauhuhun,saladon n kuah yg leh tahan la pakai cili hidup.. meraung gak la lidah pasal cili api..


erm.. ni ikan.. erkk aku x mkn sbb pelik


 oh ye.. ni pun aku makan.. nyum nyum.. sedapnyer pakchoy..

Camni sayur ni datang, camni jugak la sayur tu x disentuh.. aku jujur ek.. xsedap

Haaaa.. yg ni aku rembat dulu.. aku kan suka buah.. nyum nyum

okeyh.. ni je yg bab2 makanan.. actually ade lagi but maaf ye, ni je gambar yg ade dalam hp aku..


No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails