Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Saturday, June 19, 2010

~HAHAHA.. ADE LAGI RUPENYE~

Salam Kengkawan.. actually aku ade banyak entri bergambar tp skarang ni saje nak tulis pasal seorang hamba Allah yang sangan sempurna hidup dan kedudukannya.. pendidikan yg tinggi dan terpuji, muka cantik xde cacat celanya tetapi hatinya sgt2 "suci bersih sebersih  kain putih yg xde bercorak lg"..

Yee.. hamba Allah tu adalah GUEST.. nak tau pasal ape aku cko dia sesempurna manusia? sebab dia ni sanggup panggil org lain dengan panggilan binatang dan maki hamun org semata2 nak puaskan hati dia.. 

Kalau dilihat @ dibaca pada shoutbox ana dulu, dia ckp dia bukan dari group tu but dari cara dia memberontak tu mmg jelas nyata dan terang yg dia tu dari group tu.. lagi ade hati nak nafi-nafi.. 

To GUEST : ko kata padan muka kan kalau laki aku tinggalkan aku kan.. Atleast aku dah kawin n aku nak tranya ko.. ko tu menyibuk hal rumah tangga aku tu ko ni dah kawen ke? ke ko ni just jd gf je? meh sini aku ingatkan ko.. Kalau ko cemburu kehidupan org lain itu bermakna yg kehidupan ko sebenarnya xbahagia.. ke bf ko ade curang ngan ko????? sangat kesian la kan kalau bf ko curang... 

Ko rasa kalau ko berpuashati dengan tulis macam2 makian dlm shoutbox aku.. silakan.. aku x halang.. ko nak tulis bende2 slam kain ko pun aku x kisah sgt asalkan ko bahagia.. aku nak try bahagiakan hidup ko dlm blog aku ni... meh la ajak sume2 member2 ko tu maki hamun kat sini.. i don't mind.. 

Ko leh maki ape je asalkan ko bahagia.. Silakan.. terima kasih kerana berkunjung ke blog ni.. ^-^

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails