Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, June 10, 2010

~Tiap Hari dan Malam~

Waaaa.. pasni aku akan dok dpn computer je sementara nak tunggu cik abg tu balik.. dia dah mula partime tiap2 hari.... balik pun tgh2 mlm.. aku ok je.. xde hal pun sebenarnya dia nak keje partime.. giler ke xnak cari duit.. dok shah alam maintenance gler tinggi.. hmm.. tp kekadang sian gak dia keje penat2 camtu...Tp bg dia, mmg dah tanggungjawab dia tanggung family.. wahhh.. hahaha..

Haa tadi aku g klinik Ajwa sec 7.. checkup.. almaklumla dah lebih seminggu aku menahan sakit yg x terhingga sehingga la ari ni.. aku x leh duduk coz nanti pinggang n perut sakit.. sentap wei.. so cam biasa la kne wat urine test.. bukan tuk tgk aku preggy ke tak tp tuk tgk kencing kotor ke x.. Kali ni xpayah amik mood tuk membuang air tu pasal ye mmg masalah aku kerap membuang..

Sangat kotor n bila dpt result tu suspek batu karang @ buah pinggang.. Before this aku kerap google2 pasal bende ni.. sangat cuak.. ye la aku kena time period so lagi cpt la kuman2 tu merebak.. Adoi.. next week kne g balik clinic tu tuk amik darah plak.. mintak2 just kencing kotor biasa je.. 

Dah abis jumpa doc., cam biasa la tunggu ubat.. n paling x best aku dpt ubat yg paling tekak aku x leh terima..

mmg aku x suka ubat ni.. coz lepas minum je aku akan pening tahap gaban.. padahal ubat ni x menyebabkan ngantuk pun.. ish ish ish.. 

Tp sebab pk kan yg aku ade suami je la aku telan ubat2 ni.. ye ar gler ape, kalau pape jadi camne? ish ish ish sian laki aku.. kalau aku bujang lagi xpe kot.. xde sape kisah sgt.. haaa.. tetiba nak blagak ade panel.. hahaha.. padahal xde kne mengena pun cuma xpayah bayar je bil2 ubat n cas jumpa doktor.. bestnyer.. yay.. thanx to majikan incik suami yg membekalkan panel kepada pekerja dan ahli keluarga pekerjanye.. Konsesi besar mesti la bg kemudahan pg pekerja kan..kan..kan.. hehehehe

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails