Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Tuesday, June 8, 2010

~KaK yOng eTy - NikaH 050610~

SELAMAT PENGANTIN BARU 4 
NOOR BAITI ZAKARIA & AMIN RASHID

Haaa. ni entry pasal nikah kakak sedara aku yg selamat dinikahkan oleh ayahnye di masjid berlokasi di Kampung Melayu Subang.. aku sampai umah dia dalam kul 12.02tgh camtu but dorang dah betolak ke masjid tu.. (selisih je kot) hehehe.. sampai2 terus g masjid dengan pantas telah meninggalkan suami aku di rumah org kawen yg pada masa tu dia sedang melayan opah.. hik hik hik..

Sampai je kat masjid, rupa2nye belah laki x sampai lagi.. so leh ar lepak2 kat situ jap.. dlm 15 - 30 min belah laki pun sampai.. Sampai2 je tup tap tup tap khutbah.. reheasal..terus nikah.. Sekali lafaz si suami menjawab tp yg menikahkannyer tu sampai 3 kali. hehehe.. Acik acik, acik plak yg nervous.. menantunyer steady je.. hik hik hik..

ni gambar sekitar nikah dalam masjid tu...


Selesai nikah, gerak balik umah pengantin, ye la kan dah tghari, meraung perut org yg hadir.. wahh skema.. sampai2 terus aku cari laki.. patut la diam je.. hp aku pun x bunyi2 rupanya tgh syok tgk citer revolusi kl drift.. cisss.. penat je aku risaukan dia rupanya dia syok2 tgk tv.. arghh..

Aku ajak dia g makan n menu2 yg aku ingat ade udang petai, ikan tempoyak, gulai nangka, ulam2an, sambal belacan, kuih muih and actually ade lg 1 lauk tp aku xleh nak ingat sbb aku x mkn lauk tu.. ala.. aku pun stakat amik nasik sesenduk, udang n ulam + s.belacan... tu je pun.. hehehe.. aku bukan diet tp if once dah mkn sket, usus dah biasa.. so secara auto usus tu cepat penuh.. ahahahaha...

Ni gambar lepas mkn... n time pengantin sanding...

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails