Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Tuesday, June 8, 2010

~SweDiSh meaTbaLL~

Nyum nyum.. actually swedish meatball ala ikea ni aku dah buat hujung bulan 5 ari tu but ye la kan, malas nak upload gambar (pakai hp mmgmalas nak upload) hehehe.. so ni la rupa meatball @ bebola daging yg telah aku masak tu..

ehem.. ni sebenarnya gambar kali ke 2 pasal yg 1st time masak tu aku x amik gambar pun plus xsempat ape dah abis.. hehehehe.. mmg x sesedap ikea but at least aku mencuba.. tul x?? nak kne blaja lani.. amik course kulinari la pasni..sure mengancam.. hahaha

actually, barang2 sume aku beli kat tesco.. meatball tu pun yg brans tesco.. not bad la rasanye.. ok je.. terasa dagingnya.. haha but jem tu je mmg aku g ikea tuk beli jem tu pasal aku rasa mmg kat tesco @ giant @ mane2 hypemarket mmg xde jual... 

nak resipi??? leh je.. tp aku akan bg kalau ade yg request.. hikhikhik...

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails