Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Saturday, September 5, 2009

Berbuka Puasa...


BuRpppp.. Alhamdulillah... konyang...

Ari ni kitorang berbuka kat JUSCO BUKIT RAJA..


Kitorang shopping and berbuka puasa kat situ... hehe mentang2 mak ngan ayah balik kg.. so panjang la perjalanan tu... hehehe..

So, sampai-sampai je 1st thing yg kitorang wat adalah BOOKING MEJA tuk berbuka.. Mula2 nak mkn kat JHONNY'S STEAMBOAT RESTAURANT tapi full house plak.. so we decide to berbuka kat KENNY ROGERS.. hmm

Sementara tunggu waaktu berbuka, jalan2 la dlu kan. so aku cari seluar and 1st destination masuk VOIR.. Cari punya cari x jumpa.. Xde pilihan langsung.. Pastu masuk la JUSCO plak.. Patut la dlm VOIR tu xde pilihan, semua dah bawak masuk dalam JUSCO tu..

Bende dah depan mate, ape lg beli je la.. hehe.. kak yong pun nak jugak.. so beli la gak.. Lepas tu aku ajak kak yong REEDEM POINT coz kad aku punyer SUPLIMENT je.. Hampeh.. ingat banyak sgt la pointnyer rupenyer ade 4000 point je.. So dapat tuka dgn CAR ORGANIZER..

~ni aku beli skali - support PEACE MALAYSIA~

Selepas itu, kami ke F.O.S and dpt cari suar mira je. and time tu dah agak2 kul 7.15pm so kitorang terus k tempat berbuka puasa..

BERBUKA PUASA

Sementara tgu ape lg SNAP GAMBAR LA.. hehehe


~Muffin - Choc, Vanila n Banana~
~Air - Mineral water, Coke n Iced Lemon Tea~
~Mine - Ayam, Macaronni & cheese, Mashed Potato, Fruit Salad~
~Mira - Beef Spagetti Bolognese~
~Kak yong - Ayam, Macaronni & cheese, Mashed Potato, Coslelow~
~1 Bowl For Me - I loVe tHis Corn & Carrot soo MucH~
~Lepas masing2 kenyang~
~LiCin~
SELEPAS BERBUKA PUASA
~huhuhu biskut ni aku terpasksa beli pasal aku ckp dgn kak yong "kalau ade biskut sarang semut je org akan beli" rupa2nyer setiap kedai kuih dia pg cari biskut ni.. huhuhu~
~Lawa x kasut aku~
~Kak yong punya CROCS~

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails