Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, September 4, 2009

ToDaY ;p

Assalamualaikum.. bertemu lagi.. hehehe..


Hari ni aku mmg sangat2 kejam.. aku telah menyebabkan kereta ku sangat tertekan.. ye la aku tekan minyak sampai 160km/hr.. gler x gler ar aku ni... aku xpenah drive naik kete aku sampai takat tu lajunyer tp kete bapak aku slalu je bawak tp xlepas pun 150km/hr cuma dlu kete KIA CARNIVAL aku bawak sampai 170km/hr.. Sib baik x kne saman.




1st time aku kne saman pun sbb aku bawak lebih 90km/hr kat Port Dickson.. Terbang RM150.00 sbb saman tu..


Tapi aku bawak kete laju2 bkn xbersebab tau.. segalanyer bersebab.. Semuanya gara2 terlambat tuk g temujanji dgn org.. tu pu yg agak2 penting la.. huhuhu

Macam ari ni aku nak g TANGKAK... Masuk opis dlu settle bende.. kul 11.00am baru kuar.. kirenyer start bertolak dlm kul 11.15am and sampai tangkak jam 12.40pm.. Masa yg aku amik just 1 jam 25 min.. sepatutnyer pejalanan tu amik masa 2 jam 30 min..



Haha yang paling aku x tahan turun je dari kete kaki dah menggeletar pasal tekan minyak non-stop... xbleyh tahan..


Lepas abis je dlm kul 1.00pm, kitorang gerak balik and sampai shah alam kul 3.00pm.. Time bali tu siap cari org jual buah2han kat area tangkak tu but x jumpa then kuar balik masuk highway and aku kuar EXIT SIMPANG AMPAT (tempat projek kitorang tu) and pusing2 sampai AFAMOSA RESORT tp xde jumpa pun kedai buah.. MAybe bukan musim kot.. ish ish ish.. So terus balik Shah Alam.


Sampai shah alam, terus anta kete mak aku g bengkel (bukan aku sorang) sambil amik org keje pastu aku suruh kak yong dropkan aku ke opis pasal ade hal kne settle sebelum cuti.. ye la kan cuti sampai isnin..


Pastu balik umah and tulis blog ni.. muahahaha.. sambil tulis blog ni ayah aku dtg plak.. huhuhu tunjuk kesan belahan operate tu.. saje je aku attach gambar ni.. hehehe


Ok la.. dah nak berbuka ni.. tata and SELAMAT BERBUKA

1 comment:

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails