Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Saturday, September 5, 2009

Kepada :


Macamana org x terasa, kmu asik nak marah-marah orang je..
org lain pun terasa.
Bila tanya je marah2.
Ye la time org mintak tolong tu marah2 je..
mmg ar terase..
sbb kmu marah org yg ade kat umah ni je..
org luar kmu x marah.. sume layan baik kan.

2 comments:

  1. ish ish... jgn sedew2 yer.. kak yong tu bz sgt hidup dia...dgn keje n study.. biasalah saper lagi dia nk marah..mesti ler org yg dekat ngan dia.. dia marah pun bukan dia benci ke apa kat awak.. dia stress tu... jgn sedey yer.. nk raya ni.. kena baik2 tau :) nanti akk dtg raya awk buat lemon ciken yer..

    ReplyDelete
  2. okeyh no prob.. Jadi la follower blog ni.. hehe

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails