Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, September 4, 2009

hipokrit??

Tadi aku baca blog dari http://mura-myjourney.blogspot.com and ade title "HIPOKRIT".. and ye ni mesti berkisar pasal tentang aku la tu..
meh aku ckp skarang.. xde yg xpecaya yg kamu bz.. semua percaya yg kmu bz..
xbetul ke 1st kne tanya dlu: "kamu ade class x ari ni" ayat ni bkn nak jadi ayat perli tp kalau kme ade class, sorang2 xkan ganggu kme ke class. lagipun kalau ade class xde la kitorang nak mintak tlg bende2 @ nak tanya pape.
yg 2nd : org mintak tlg pg tu pun pasal dah MENGELUPUR sgt tender x siap isi (kalau org x isi pun xpe tp kmu tau sendiri kan yg tender tu berbayar)
yg 3rd : mmg aku x bagus pun sbb tu bila mak ckp pasal kmu org x ckp pape..
yg 4rd : Kalau rase org annoying tu xpe la.. atleast thn dpn org dah xde dah.. so lepas tu xpayah la kmu cari2 mandat @ kipas lg.. terang2 akan disayangi sepenuhnya oleh ibubapa.
yg 5th : Kalau xde bende2 penting org xkan cari kmu ok.. kalau ade yg penting2 pun kalau leh xpayah cari pun xpe kan.. tapi bab tandatangan org punya kuasa mmg sgt2 terbatas..
so nak ckp dpn2 skarang ni pun mmg x berbaloi.. tp kalau rase still annoying tu dah xleh wat pape la.. terpulang je la lg pun aku sedar aku ni xsebagus sesetengah org tu.. blaja pun takat diploma je tu pun nak dpt pointer tinggi pun jenuh..

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails