Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Sunday, September 6, 2009

LaWaK + MaLu

Baru jap td aku dlm keadaan yg sangat memalukan + kelakar.. nak tau sbb ape?..


Tadi lepas balik dari TESCO, kitorang cam nak DRIVE THRU Mcd and biasela beratur and order macam biasa.. time nak bayar aku tunjuk kupon tapi rupe2nyer kupon ni kupon tuk Mc Delivery.. Nak cter susah.. Baik bg Dialog.. heheh

Dialog selpas order a.k.a time nak bayar

Cashier : Jumlah Rm44.05

Aku : Ni kuponnyer

Cashier : Maaf ye, kupon ni x leh guna

Aku : nape?

Cashier : Yg ni tuk McDelivery je.

Aku : hah!! ye ke? xde tulis pun..

Cashier : Ade kat ats corner tu.

Aku : ala.. ade la.

Abg ngah : Rugi la. kalau camtu baik delivery je.

Aku, kak nyah n mira : (ala2 mengangguk setuju..ewah)

Cashier : (dia pun cam setuju)

Abg ngah : Bolehkan CANCEL.

Cashier : (angguk kepala tapi dalam keadaan blur)

Aku : Ooo boleh ek? (malu2)

Belum sempat org tu jawab BOLEH ke TIDAK, abg ngah dah Bla dari line Drive thru tu.. Time tu mmg sangan2 malu.. sib baik la bukan drive kete aku td.. heheheh.. ye la kan, selama ni kitorang xpenah wat bende CANCEL2 ni pastu terus BLAH cam tu je.. pergh.. PENGALAMAN siot...

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails