Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Saturday, September 12, 2009

Sedondon.. Ewahh

Wah wah nak sedondon ke raye ni... hehehe biasa la kan sebelum kawin mesti la nak sedondon la itu la ini la.. lepas kawin susah sket.. silap2 ajak tgk wayang pun x mo.. hahaha.. xpe aku leh g sendiri.. Xde hal la..
Aku beli pun pasal tuan badan punyer baju melayu dah bagi duit suh beli.. so aku beli la.. ye x.. (alamak kne tulis bebaik ni.. Org tu dah baca blog B nyer.. hehehe)
Tapi aku x leh wat baik2 pasal aku x baik..
ABANG KASUT X BELI LAGI.. CAMNE? SAPE NAK SPONSOR NI? hahahaha
Lepas kawin kopak la laki aku.. Tp dah janji nak shopping kat IKEA kan bang.. jgn lupa ye..
Ok.. Kengkawan sila komen jika baju ini tidak lawa.. saya berpendapat baju ini sangat cantik pada realitynyer tapi pada gambarnyer sangat lah tidak lawa seperti realitinyer.. Jadi sila2 la komen ye.. Terima kasih


OK PEGI TIDO SKARANG....




No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails