Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Wednesday, December 2, 2009

huhuhu

Stresssssssssssssssssssssssss..
Kenapa aku demam lagi ni.. nak kate xcek doktor aku dah cek dah.. 2 kali pg lak tu.. Siap amik darah lagi.. huhuhu
Xbaik2 lagi pun.. Ubat aku dah makan tp kenapa kuman2 ni nak berkembang.. NYAH KORANG DARI HIDUP AKU.. hahahahha..
Korang dok dalam badan aku pun xde pekdahnyer.. Xkan aku nak minum YAKULT kot tok halau korang dari BERUMAHTANGGA kat badan aku.. ish.. teruk tul..
Aku bagi masa kat korang sampai hujung minggu ni je, kalau korang x NYAH dari hidup aku lagi, aku akan jumpa doktor balik.. muahahaha..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails