Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Sunday, November 29, 2009

Myra's Wedding

Salam semua.. Entri ni adelah entri khas tuk kawan kak yong iaitu PUAN MYRA dan suaminya ENCIK AVI.. Selamat pengantin baru di ucapkan kepada mereka yang telah bernikah pada pg tadi di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah a.k.a Masjid Besar Shah Alam, Selangor
Dengan 2 kali lafaz avi dah jd laki myra.. hehehe kesian kesian kne kaco dgn tok kadi.. tp yg xbleyh bla tu en avi ni x reti senyum.. stress kot.. tp kalo amik gambar dgn member2 senyum sampai ke telinga.. hehehehe
Berikut adalah barang2 hantaran yang telah di highlight oleh aku kerana mmg best.. caya la.. antara brg2nya adelah LAPTOP LENOVO & CAMERA NIKKON D90.. sangat best dan nasib baik aku dah xde hantaran. kalau ade pun x letak kot.. kang kne curi x pasal2 je meraung.. hahaha
Kemudian Mereka telah melangsungkan majlis resepsi di Dewan SUK, Shah Alam.. Tema warna hijau tp pengantin pakai baju putih.. dari nikah bawak ke sanding semua warna putih.. tp baju pengantin la.. the pelamin simple and so nice.. xde la crouded sgt2.. tp pelamin and meja beradap jauh tul.. penat bejalan.. hehehe
At the entrance door, ade one guest book beside the door.. so nice.. and tgk la ape yg mira tulis but the cartoon tu yg comel.. aku tulis pekataan bawah cartoon tu je.. comey kan.. hehehe

So hope myra & avi moga berkekalan hingga hujung nyawa.. dapat anak cam ieza yg perutnyer dah membulat.. hahaha xbleyh tahan aku siap pegang2 perut dia tp xde rase pe pun.. baby tido kot.. hehehe

ok tata

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails