Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Wednesday, December 2, 2009

HamSter Lari!!!!


Semalam time tgh ronggeng2 tgh umah, tetiba kak nyah tanya kitorang pasal hamster.. Dia ckp dia cuma nampak hamster tu ade 2 ekor je.. Ternyata mmg tinggal 2 sebab sekor lagi telah berjaya memboloskan diri.. adoiyai..



Masing2 dah berhati2 time jalan, baring n segala.. Ye la kan, buatnyer tetiba terpijak, mati plak.. Dah la kecik hamster tu..



A few minutes after that, luqman menjerit ckp dah jumpa.. hahahaha.. hamster tu lari kearah mak yg sedang syok menjahit baju.. Yang kelakarnyer, semua yg ade time tu geli nak pegang hamster tu.. muahahahahah.. klakar gler..



Last2 dorang tekup hamster tu dengan songkok luqman.. kalau dorang lambat je tadi mesti hamster tu dah mati sbb mak nak picit2 hamster tu.. Ganas.. Skarang hamster tu dah selamat kat dalam rumah dia balik.. dan kitorang kne sekat2 jaring2 tu untuk mengelakkan dia kuar lagi.. hehehe..




5 comments:

  1. kecik sgt ke hamster 2 smpai bole kua???
    =)
    mst comey kn???

    ReplyDelete
  2. kecik.. dia leh kuar lalu jaring tu.. nanti nak bagi kat ana la hamster tu tp biar dia membiak dlu.. comel sgt hamster tu.. besar duit 20 sen je.. lebar la..

    ReplyDelete
  3. waaaa...
    comey nye,,,
    nnt nk picit2 dier..=)
    hahahaha...
    besa duit 20sen???kecik nye...

    ReplyDelete
  4. haaha.. jgn picit.. nanti keluar semua makanan yg dia simpan dalam mulut tu.. hehe

    ReplyDelete
  5. mst dier kuat mkn kn???
    kedekot la tu..sbb tue nyorok makanan dlm mulut...tkot org len curi..ish3....

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails