Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, December 3, 2009

DEMC lagi!!

Dua hari lepas aku g DEMC tuk check 2nd time coz demam lagi.. As usual, DEMC xde la lama nak kne tunggu.. Selepas no dipanggil dan jumpa doc.. aku ke tingkat 3 g LAB amik darah..
Then a few minutes masuk balik bilik doc tu amik result.. hahhaa ayat dari doc ye.. "Dalam darah ni masih ada kuman.. tgk ye 11.7, maksudnya masih ada kuman. Jadi disebabkan ini, saya bagi ubat lagi kuat tuk awak".
tgk je la list ubat2 tu.. aku dapat 5 ubat iaitu ubat demam, antibiotik, selsema, batuk dan gastrik. ubat gastrik pun dia bagi power punyer.. siap bgtau lagi.. "awak xboleh amik ponstant ye sebab awak gastrik" aku pun angguk je la.. padahal kalau ade ubt tu je aku telan je.. hehe

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails