Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Sunday, November 29, 2009

HamAtEr

semalam kitorang kan g jalan pasar and aku ade mention pasal hamster kan so skarang aku upload gambar sangkar and hamsternyer..
Semalam mereka cuba memboloskan diri tapi hari ni tidak lagi kerana mereka sedang menikmati hidup yang mewah didalam rumah baru tu... aku bercadang nak belikan banglo 3 tingkat tuk mereka.. tgu gaji nanti aku beli..
Disebabkan mereka nakal sgt2, aku akn dera dorang suh main2 lari2 dalam rumah tu.. hahahaha
Comel Gler...







2 comments:

  1. alaaa...cute nye....
    nak satu bole??

    ReplyDelete
  2. mmg cute pun.. nak leh tp kne tgu mereka dapat zuriat dulu

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails