Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, November 6, 2009

PrOfEsSioN!!

Semalam aku agak2 tertuka profession aku.. hehehe.. di atas jalan raya je keje aku..

Bermula dari :-

Komplek PKNS (Opis) ->

SME Bank,TTDI (Jumpa Orang) ->

Tesco Extra (beli barang) ->

Seksyen 9 (amik orang) ->

Seksyen 13 ( amik orang, tp orgnyer x kuar2 lagi.. decide amik lepas rehat) ->

Seksyen 23 ( amik orang) ->

Komplek PKNS ( anta barang yg beli kat tesco td) ->

Seksyen 13 ( amik orang tp rupe2nyer or tu xkeje ari tu.. ish masing2 lupa org tu ari tu x keje kat situ sbb situ just isnin, rabu n jumaat je) ->

Subang Hi-Tech (anta orang) ->

Komplek PKNS (masuk opis dalam 30 min) ->

Balik umah (anta kak yong + amik mak) ->

Seksyen 7 ( amik kak nyah) ->

Seksyen 9 ( beli Barang ) ->

Plaza Alam Sentral ( dropkan mak n kak nyah) ->

Subang Hi-tech ( amik orang) ->

Komplek PKNS (dropkan orang tu naik bas + amik mak n kak nyah) ->

Seksyen 3 ( amik budak sekolah agama) ->

Seksyen 3 gak ( makan kat khalifah sbb aku x makan dari tghari tadi.. meraung perutku) ->

Tasik depan umah ( dropkan mak n adik, jalan kaki balik umah) ->

Batu 3 (amik mira plak maghrib tu..) ->

Umah (akhirnya sampai umah)


perjalanan ni walaupun naik kete tapi penat sbb kalau korang tgk map shah alam, mesti korang tau jarak antara tempat2 ni adalah jauh kalau xpandai cari jalan ..

Kepada mereka yang bekerja sebagai driver @ despach, tolong la rancang perjalanan anda dengan masa anda kerana disamping anda dapat mengurangkan masa, menjimatkan petrol dan xpayah masuk tol.. anda juga dapat menyenangkan diri anda tanpa melewatkan sesiapa dan menyebabkan kemarahan orang lain.. hehehe

Entri ni mmg xde gambar sebab kalau aku amik gambar setiap tempat yg aku pg tu pelik plak.. silap2 mau kete kemana aku kemana kang.. xcdent la tu.. hehehe

ok la.. tata

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails