Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, September 14, 2009

Pasar Tani..

Pasar tani mega stadium shah alam


Aku, kak yong n mak bercadang untuk ke pasar tani untuk mencuci mata dan ye kami dah pergi pun smalam.. (ayat skema x tentu hala) so pagi2 sesudah subuh iaitu sebelum kul 8.00 pg kitorang dah tercongok kat pasar tani tu.. Banyak dah kedai yg telah dibuka and ade plak yang baru nak bukak kedai..



1st skali kitorang pg kedai tudung.. Harga sama je dgn kat JALAN TUNKU ABD RAHMAN.. Tudung ariani selai RM5.. so leh le beli banyak2.. aku just beli 1 pasal aku x suka sgt pakai tudung ni.. silap gaya mmg nampak mcm NENEK ADE CUCU 2.. Gler tua..



Then of course le jenjalan.. masuk stall baju la.. itu la ini la.. yang penting beli CROCS tapi gambar kasut kak yong aku x amik.. hehehe


Dalam banyak2 gerai ni, ade satu gerai antik.. ala jual barang2 antik.. Mostly barang2 kat situ sume mahal2.. Ade kerongsang tuk kebaya cecah RM1,000++.. Korang nak ke pakai kerongsang harga camtu??? kalau aku mmg sayang pun.. x sanggup nak pakai..




Ok. gambar bawah ni plak ade la 2 org "ABG-ABG" yang sanggup menggangkat kelapa yang mak aku beli.. ye la di punya gerai kelapa mesti la dia anta.. tu pun pasal mak aku borong sampai 30 bijik.. Tapi yg kalaka pasal 2 org ni ade lah... Mula2 dorang tarik pakai troli pastu leh plak dorang tinggalkan troli kat gerai promosi padahal kete aku parking gler jauh and aku keep mention "KETE JAUH TAU.. KAT DEPAN SANE NUNNNNN.. JAUH TAU... BOLEH KE NI" ni je la ayat aku lepas dorang tinggalkan troli tu SEPARUH JALAN... ish ish ish


Anyway... Thanx encik kelapa.



Gambar ni diambil semasa jalan keluar tengah tegang.. Jem macam nak pegi pesta.. tp ye la kan.. semalam kan ahad terakhir sebelum raya so x mustahil semua amik peluang tuk beli barang sebelum raya.. Dan di sebabkan raya jatuh hari ahad ni, kitorang dan yg lain keje sampai jumaat and bermula kembali pada hari rabu..


NOTA


~kak mila - cuti seminggu anda sedang dipertimbangkan kerana xde borang cuti.. hahaha

~nurul - wei ko cuti sampai rabu je ye.. khamis masuk balik..

~mura - ni susah nak cakap.. terpulang pada bos ye.. tp bos ckp bos masuk keje balik hari rabu kan kan..

~aku - aku ikut bos, bos kata keje aku keje.. huhuhu "BOS NAK CUTI SAMPAI TAHUN DEPAN LEH X?" keh keh keh







No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails