Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, October 7, 2010

~~Yong Peng~~

Last friday, aku paksa incik pawie cuti keje sebab aku nak suh dia teman aku g yong peng.. Atas urusan keje aku, aku paksa dia cuti keje.. hahahaha.. bukan jahat ye, tp dia sayang bini.. wakakakaka.. pujipuji..

Sepanjang perjalanan aku tido pasal aku x rela nak menaham gelora perut.. dan sepanjang jalan tu jugak aku terpaksa golek sane sini tuk mendapatkan posisi yang tidak memualkan..

Sampai ayer keroh, aku ajak singgah kat restoran jejantas.. Sebetulnya aku yg nak terkucil tp sian plak incik pawie x mkn lagi dr pagi.. sorry ye bang.. cannot tahan bau la.. hahahaha.. nasib badan..


Dengan x larat, aku paksa makan gak.. mcm kusyuk je wat keje.. wakakaka..


Sampai2 je kat yong peng, aku uruskan keje tu terus then terus g umah sedara incik pawie.. beraya la konon tp kejap je pasal aku nak berjalan2.. wah gitu..



Tgk baby ni.. demuk kan.. baru 5 bln tp dah 8 kg,, besar ye.. x takut org pun.. dok diam je.. lenguh gak la tangan mendukung.. nama baby ni irfan.. putih...


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails