Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, October 7, 2010

~ Open For Family~~

Haaa tengok tajuk je ye.. 2 minggu lepas family belah cik abag datang umah aku yg tecik tu.. malu siot sbb aku x abis kemas lagi.. hahaha.. padan muka ko org dtg tp umah x kemas.. Bukan family metua je malah makcik cik abg pun dtg.. double padan muka.. hahaha.. nasib ko la azira..



haha ramai kan,, ni yg kat dalam.. ade lagi yg kat luar,,,..

Selepas dari umah aku, terus g umah mak aku.. no picture pasal aku sebok mkn kat dapur.. 

Selepas tu plak, aku g Damansara Damai tuk g umah Mak Su si suami tu..






No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails