Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, May 14, 2010

~Jumaat Di Kala RehaT di Opis~

Salam semua.. minggu ni aktiviti di opis seperti biasa tp tgk aktiviti time rehat a.k.a merehatkan diri.. hahaha



Bermula dgn sembang2 gosip2 bende jahat oleh abg ton ngan kak mila (kakmila tersorok).. pastu naim konon kusyuk la...


ingat kusyuk wat keje tp hahaha tgk mudah .com.. x bleyh blah...


tgk budak 2 org ni.. sorang main game sorang lagi leh plak main puzzle budak2.. hahaha


kak mila dah beralih tempat.. tgk la ape dorang wat ni.. ni tgk tv citer klaka ar tu.. haha


sempat bergosip.. ewahh


Haaa.. ni lagi 1 tempat yg baru diberi nama "NURSERY TADIKA AGSB" hahaha.. studentnyer anak kak mila cikgunyer mira.. Blakang tempat aku kan luas so ape lagi... hahaha

AKU??

korang xkan jumpe aku pasal aku la dalang yg buat jahat amik gambar korang sume... muahahahaha.. so, secare automatik dah nampak sape yg x wat keje... orgnyer adelah AKU.. muahahahaha..

4 comments:

  1. hari ini suami saya pakai tshirt merah ek...rindu sama suami saya,...hehe...

    ReplyDelete
  2. hehehe.. ari ni dia mempromosikan barangan dia.. pastu kitorang suh semua org yg masuk beli mee bandung tu

    ReplyDelete
  3. haha..tau..tapi memang sedap...sebab kitorang selalu makan..haha..takyah tambah apa2 perisa lagi tau..tambah udang,sayur n telur je...cukup...mantopp...hehe...

    ReplyDelete
  4. kitorang nak masukkan dalm blog bazaarku tp xdpt harge lagi

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails