Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, May 13, 2010

GEMUK!!

Nape org suke kutuk org gemuk? Sebab org tu jeles org gemok comel.. hahaha.. tgk bawah ni.. comei kan.. ahaxx


ok ok.. mmg gemuk x cantik tp itu x bermakna mereka boleh dibanding2kan dgn org lain.. Xde sivik ye kawan2.. ish x baik tau.. lagi xde sivik bile sesuka ati je bg gelaran pada org gemok tu.. ish ish (*aku pun kekadang xde sivik.. hahaha) asalkan sedar diri xpe.. tul x... hahaha..

Bagi aku plak, x kesah ar dorang nak ckp aku gemuk ke ape ke asalkan aku tau perjalanan naik turun berat badan aru.. baju aku dah leh pakai ke, xleh pakai ke tu aku, family aku n kengkawan aku je yg tau coz aku kecoh bgtau.. hahaha

Kalau nak bandingkan aku dgn org yg dr azali mmg kurus mmg kekadang tu x masuk akal la kan.. tp ape aku kesah asal aku tau x kacau org ataupun AKU X REMBAT MAKANAN ORG LAEN.. tul x? yg aku rembat pun makanan adek beradek aku xpun nurul ngan kak mila.. tul x korang.. tu pun sbb kita GIVE n TAKE.. hehehe..

But skarang xrisau pasal makanan coz kitorang mmg xde spend banyak kat makanan coz diet.. x caye tgk nurul.. hehehe.. 
skarang ni kakak sri kota yang perasan "kurus" tu xde tegur2 dah kot.. ish ish.. ade ke dia kae dia kurus dari kitorang padahal same je.. kak mila kot kecik sket dr dia.. montot dia je yg kecik ad la.. hehehe.. *alamak2 terderect plak ckp* ^_^



Yang penting aku dah turun berat.. ade aku kisah?? baju dari XXL dah jadi L.. ~~Slow2 beb, sebulan turun 4 @ 5 kg tu kire dah ok la bg yg normal.. wah wah..

So yg penting kne turun lagi tuk berat ideal.. kalau nak jadi SEKEPING pun x leh gak pasal aku rase M the best kot.. x kecik x besar.. sedang2 je.. kang kurus sekeping kang org kate laki aku x bg mkn.. hahaha... padehal makan gak.. yg penting mak metua aku dah tegur badan susut... hahaha.. 

ok ok ayat 2 perenggan diatas tu nak menunjukkan aku dah kurus skettttt je.. hahahahaha.. poyo.. lalala.. Tp xkesah ar kan nak masuk bakul angkat sendiri ke dalam blog ni sbb aku suke.. yay

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails