Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, May 13, 2010

~FenG Sui????



Aku bengang betul kalau org percaya sangat dgn Feng sui.. Dulu dia suh tuka itu ini sbb feng sui alasannyer sbb bende yg asal ni xde ONG? tapi bile tuka aku x nampak pun ONG nyer.. lagi teruk ade la..

Ni skarang nak suh tuka bende lain plak alasannyer xleh ombak la nak burung plak.. daaaa.. bende ni BERBAYAR ok?? Kalau nak tuka2 ari tu baik x payah upah org tuk buatkan.. Buang masa + duit je.. ye la ko ape tau kan.. ko tau ade je..

Ni lagi satu, kalau dah terang2 bende tu scan, mesti la pudar.. dah tu ko nak camne? ko budget bende tu terang lagi dr yg asal ke?? bila time aku tunjung asal dlu ko ok.. xde plak nak ckp itu ini.. ni nak soh tuka plak.. ish nasib baik mmg ko pandai aku ni bodo..


Makin lama aku rase lagi x selesa.. sangat stress sampai rase cam nak tinggalkan semu bende.. Bukan aku x kesian tp sampai satu mase sume org cam tetibe BLAME @ XPUAS HATI, rase cam KORANG MMG DAH X SUKE AKU, MMG AKU MENG|YUSAHKAN HIDUP KORANG.. time tu mmg aku rase cam nak bla je dari hidup korang..

Gler siot, sape x terase bile org cam ckp2 kias2 atau bahasa baiknyer HINT.. hehehe.. Kekadang tu terasa gak coz aku mmg x mampu tp patutnyer mampu x mampu aku kne kuar gak..Dah ar sume x suke aku.. arghh.. xpe ar.. nanti kalau aku pindah jauh2 xbalik 5@6 tahun mesti dorang rindu kat aku kan.. @_@


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails