Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, May 13, 2010

Emosi ke???



Aku emosi ke?? Ntah x kot.. Aku memikirkan bende yg aku rase n nampak.. Maybe dorang badmood tp xmungkin kot sbb aku tgk antara dorang2 ok ke.. Dgn aku cam nampak sgt dorang x suke..

Tetibe terase cam malu gler dowh pasal menumpang.. Ke mmg aku patut pegi?? Mungkin aku patut kot.. selama ni pun rasenye, bukan rasenyer tp mmg aku x membantu..

Hmm.. aku bodoh wei, aku xpandai.. Suh blaja pun aku tetap bodoh.. Nak tolong pon org xberani nak bagi takut salah.. Suh keje xleh diharap.. Ape yg aku buat pun sume salah.. Merugikan banyak pihak.. Arghh.. Loser!!!! Baik aku kuar kan.. Lgpun aku ade ke xde ke same je..

Gler ar x tahan.. sedih gler.. aku leh rase mmg dorang sume x suke aku..  

 

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails