Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Sunday, May 30, 2010

~DiBuLi BuDaK KeciK~

Semalam aku g kenduri kawen kat selayang.. kenduri sepupu abg aku.. Maaf ye gambar org kawen x amik pun pasal kan aku sampai2 dewan je terus salam2 pastu budak kecik ni dah ade depan mate.. hahaha
Dah jumpa ape lagi.. dia nak dukung.. sib baik x berat.. hahaha... tp ganasnyer la budak ni ish rase cam nak cubit2 je.. ni dlm sebulan dua lai nak dpt adik baru.. silap2 adik baru tu pun dia nak belasah.. hahaha.. Tp yg bestnyer budak ni dia kuat BODEK.. hahaha..(bukan aku ajar ek tp ayah ngah dia yg ajar) hahaha..

Pas g kenduri, abg aku ni ajak skali g SOGO ngan Family dia.. aku on je.. jalan2 lagi aku suke.. Konon nak nyorok dari budak2 ni tp dari jauh dorang dah nampak aku ngan ayah ngah dorang.. perghh menjerit panggil name.. hahaha.. besenam gak la aku dalam sogo tu.. meh ar layan gambar aku ngan dorang2 ni..


ok tgk ni, dia wat pe ntah ni


nak tgk betapa sombongnyer dia..
nak tau x nape muka cam ni? dia terpaksa amik gambar time dia nak pilih barang swimming dia.. lepas snap gambar je terus dia ckp "dah?? jom!!" rase cam nak cubit je.. hahaha

pastu nando's time

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails