Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Friday, January 8, 2010

Keputusan Hari ini

Salam semua rakan2 bloggerku.. ok ye.. mengikut susulan dari kejadian semalam yang menyebabkan tekanan dasyat tahap GABAN, hari ni telah mendapat jalan penyelesaian. (insyaAllah)..

Semalam ada org call namanya MAZLINA. dia call aku on behalf BUSU (ex-Husband WP). Dia wat temujanji tuk settle down all the prob cause by HAZELIN ISMAIL (THE WP)..

Mazlina & Busu sepatutnya datang umah aku kul 10pg but maz kata dia tersalah and dtg kul 11pg.. ok fine, tu dah xde hal. Mula2 dia tanya pendapat mak bapak aku camne. dia kata amount yg aku dah bayar tu dia kira as payment so the rest tu bayar time kawen..

Mak apak ku setuju but aku cam takut, aku malas nak ckp pape takut nanti aku disalahkan lagi. takut.. so, bila dah mak ayah aku setuju, aku bukak balik invoice yg WP tu dah bg kat aku.. siap urut dada lagi si Maz tu masa tgk invoice yg dia bg.. Banyak yg WP ni bg kat aku.. ye la kan bende ni dia kne wat full but cost dia ade separuh je..

After bincang-bincang balik, semua ikut yg sama and ade sket2 yg beza but xde effect pun. skarang ni just tunggu aggrement dari maz ni..

Aku malas nak pk dah bende ni.. pape jadi lepas ni kira nasib la.. Bende ni pun kalau nak jadi tetap jadi gak.. Org nak salahkan aku ke, org nak bawak mulut pasal aku ke, aku terima je.. pasal bende ni dah tertulis.. Ak rase korang2 kat luar pun xnak bende ni jadi kan kat korang..

Aku pegang satu je.. KALAU BENDE YG JADI KAT AKU NI ORG NAK CKP BELAKANG KE HEBOH SATU KAMPUNG (mcm keluarga T) hahaha.. TU TERPULANG. TAPI BILA DAH JADI KAT BATANG HIDUNG KORANG SENDIRI BARU KORANG RASE.. (tp aku tau korang xde perasaan) kuikuikui.. YANG AKU TAU AKU XNAK KORANG BURUKKAN MAK BAPAK AKU SEBAB MAK BAPAK AKU DAH BUAT YANG TERBAIK.

Susah senang mak ayah aku, dorang yg tanggung. Tapi bila ayah aku senang banyak LALAT HINGGAP tp bila susah jangan kata lalat nak hinggap, lalu pun xnak.. takut kne tolong.. (opsss I'M SORRY)

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails