Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, January 7, 2010

DuGaaN aKu

sila rujuk dan baca blog pautan ini:

http://perjalanan30mei.blogspot.com/

Maaf ye, sebenarny td aku dah post entri pasal ni but aku decide tuk delete.. but ni je la tempat tuk aku lepaskan ape yg aku tempuh hari ni..

Bermula dari seseorang yang add aku as friend kat FB, cik ika ye.. bermula la cerita yang merundung hatiku.. ewah.. ye skarang aku sedih.. sangat sedih dengan apa yg terjadi.. Ditambah dengan org menunding kesalahan tu kat aku.. ye aku terima. tp bila dah mcm ni mmg aku je yg salah.. xde pun yg nak bg semangat...

Aku sedih, tertekan, buntu.. segala2nya ade.. aku akan berusaha ganti kerugian tu dalam masa sebulan ni.. aku akan cuba..

Benda ni aku x rancang.. aku x tau bende ni akan terjadi.. kalau korang survey bebulan2 pun kalau bende camni nak jadi sesape pun jd mangsa.. mungkin nasib aku x baik.. tetap tunding jari ka aku... fine aku terima.. aku sedar aku x berguna.. bodoh n x reti berbincang.. fine... aku mengaku..

sila tekankan aku dengan tekanan ni lagi.. aku terima sepenuh hati..

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails