Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Thursday, December 31, 2009

TemPLatE + LayOuT + New Year

haloooo kengkawan.. pagi tadi aku telah melakukan satu kesilapan dengan penukaran template blog ni.. ye aku sangat berminat dgn 3 column template..

Aku tgk tutorial 3 colum dari blog ceeramon tp bila aku tuka ntah jd pape ntah.. aku rase aku salah masukkan coding kot.. hehehehe.. last2 kat blog ceera tu ade link tuk download template baru, so aku download je la and hilang semua isi2 yg aku dah wat.. gambar2 sume hilang.. hahahaha padan muka aku..

so ape pendapat anda tentang wajah baru blog ni.. OK atau KO ???? hahaha

anyway.. aku nak wish HAPPY NEW YEAR to all.. heh heh.. (sok genap 1thn aku tunang.. perghh ;p )


No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails