Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Wednesday, December 30, 2009

DeMc Lagi..

Semalam aku teman kak nyah g scan kat DEMC coz ari tu dia wat urine test pakai yg jual kat farmasi tu je.. so tis time dia g scan tuk confirmkan yg dia tu pregnant.. wah penantian dekat 8 tahun tu.. tu namanye rezeki..

Bila korang x leh mengandung @ lambat dpt anak, tu namanya xde rezeki.. org slalu kecoh2 kalau xde anak ckp MANDUL.. ish x baek tau.. amik anak angkat kan leh.. hehehe


This time g DEMC xde wat appointment so mmg la lame nak tgu org lagi adoy... tgk yg no 1218 tu time nak daftar.. ade la dekat 15 min gak tgu tu register.. pastu dapat no 0515 tu plak tuk masuk jumpa Dr.Zamri.. perghh.. lame tu.. ade kot dekat sejam.. kalau x pk ade ramai org, mesti aku dah tido kat situ.. ngantuk syeh tgu..


Dalam tunggu2 tu aku nampak nombor org yang di panggil sangat best.. no 1111 bilik 11... hahaha cantik kan.. x lama pastu ade 1 lagi nombor.. 1009 bilik 10.. aku nak tgu sampai jadi no 1010 bilik 10 tapi tetiba nombor kak nyah plak kuar.. so xdpt nak snap gambar 101010 tu.. rugiiiiii..

Tapi lagi rugi kalau aku x masuk skali jumpa doctor tu.. ye la kan, dari mula aku nak tgk ape la rupa bende dalam perut kita.. kalau tgk dalam skrin scanner tu la.. so skarang aku dah nampak mane satu baby time 5 minggu dalam perut.. cuma aku masih confused, baby tu dah ade bentuk ke @ bulat bintik itam tu je.. hmmm..

Pape pun bulan depan aku nak tgk plak camne gambar baby tu.. dah ade tangan ke lum.. hahahaha..





No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails