Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, October 5, 2009

Hoho

CAYA LAH!!
ni je perkataan yang aku leh katakan sebab aku happy.. hahaha.. Cabaran tetap cabaran n FYI aku berjaya melepasi stage yg pertama iaitu aku dah berjaya tidak makan nasi (tipu la kalau aku x sentuh nasi pasal tiap2 hari kne sendukkan nasi masuk dalam bekas nasi) kikiki..
Hari ni je ( 04-10-2009) aku dah x makan nasi sdah 8 hari.. hua hua hua.. mmg CAYA LA!!.. (kire agak2 kuat iman la)... But aku still xdpt makan lg steamboat yg aku nak masak sendiri.. too bad.. ye la selalu aku rajin nak g TESCO but semenjak dua menjak dompet aku kempis ni aku cam berat nak g sana.. hehe (duit tinggal singgit je.. xkan aku nak korek tabung kot.. ye x?)
Today sangat2 la BZ pasal ramai datang.. Sepatutnya aku ikut kak yong g beraya di rumah BFF dia iaitu MISS NICOL MERAH tapi aku termalas la plak and tetibe mak aku ajak g cari benang kat NYONYA JAHIT TEPI kat Tgkt 1, PKNS..
PastuYong ade ajak pg umah OTHER BFF dia iaitu MISS NANA kat kg pandan but my lovely granny datang bersama2 org ramai td.. hehe.. but kesian ler, opah demam, batuk.. tgk dia pun sedih.. rupe2nyer dari tghari x makan.. kami masing2 x tau sampai la malam time nak dinner tu.. Alahai kesian opah aku.. Patut la sampai pening2 dia.. hmmm
Hmm aku rasa cam nak tido plak.. k la aku nak temankan opah kat bawah..
bye..

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails