Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Tuesday, September 29, 2009

RePLiEd EntRy...

Sila rujuk link ini :-

http://mura-myjourney.blogspot.com/2009/09/citer-hari-raya.html

aku baru je baca blog mura-myjourney and yes i agree.. ntah nape ntah asik nak raye sni je... tp ikut kan aje.. tp ade gak kebaikan dan keburukan raye kat sni but ape kebaikan dan keburukannyer biar aku ngan family je tau pasal nanti bak kate mura kang "x pasal2 kne terjah cam melodi" muahahaha

But yg MULUT cam 'TUUUUT' tu" plak sila la fikir2 dlu sebelum ckp.. Kitorang tau yg korang ni MAKHLUK PALING KAYA KAT DUNIA NI tp ingat la balik masing2 dari kampung miskin x berharta.. x sekolah.. tp tolong la jgn nak hina org lain kalau org tu x berharta mcm korang.. Bapak aku pun jd camni pasal korang..

Aku faham kalau "ADIK BERADIK ITU PENTING" tu mmg aku x nafikan mmg penting tp "KELUARGA ADIK BERADIK a.k.a ANAK BERANAK (suami + isteri + anak-anak = 1 keluarga)" tu adalah lebih penting sbb mereka adalah 1 keluarga yang wajib dijaga oleh si suami.. Dan tugad "ADIK BERADIK a.k.a KELUARGA SUAMI" pula adalah untuk memberi NASIHAT YANG BAIK dan BUKAN UNTUK MENGHANCURKAN 1 KELUARGA tu..

Dan "ADIK BERADIK a.k.a KELUARGA SUAMI" juga mempunyai 1 KELUARGA mereka masing2.. Jadi jaga keluarga masing2.. But yg aku tgk skarang ni, mereka jaga 1 KELUARGA mereka tp mereka mempunyai niat untuk menghancurkan 1 KELUARGA aku..

Kitorang x kisah langsung pasal kete mahal korang.. Biar pun kitorang pakai kete murah tapi kitorang xde plak kacau org kan..kan kan.. ala mulut org kan..

Tgk je la nanti aku nak kawen sure BANYAK GLER MAKHLUK YG BERHATI DAN BERMULUT BUSUK MENGATA KITORANG.. mcm best je kan..

INGAT WAHAI SAUDARA- SAUDARA KU.. KITORANG DAH LAMA SANGAT TERANIAYA DGN KAMU2 SEMUA.. DAH LAMA KIRANYA KAMI TERSEKSA DENGAN PERBUATAN KAMU SEMUA.. JADI ALLAH S.W.T AKAN MEMBALAS PERBUATAN KAMU SEMUA. AMIN..

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails