Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, September 28, 2009

Malam Semalam!!

Semalam ade masa nak update tp aku sangat BZ dengan KEBUN aku.. hehehe
Eh lupa.. Assalamualaikum to all readers..
ok.. semalam kitorang g jenjalan lepas anta icam balik kem.. so aku nak gak ajak dia g tgk wayang.. yuhuu.. kitorang tgk G-FORCE... da hamster is sssooooooooo cute... hehehe




Before the time, aku g makan dulu.. makan kat johnny's steamboat.. hehehe







After makang, aku ape lg.. tgk wayang la.. hehehe. but hari x semestinya cerah kan.. masuk je dalam kete, aku dah gatal2... sedar2 dah bertompok plak badan2 aku ni.. rupa2nyer aku kne "KALIGATA" (tul ke ejenyer.. heheh) ape lagi, terus menggaru2 macam monyet la.. heheh


Dalam kul 12++ tgh malam, aku call kaknyah tanya pasal ubat.. and ade 1 ubat tuk "sakit emergency" aku ni... hehehe ape lagi.. lepas telan je terus "KIOK".. hehehe..

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails