Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Wednesday, September 30, 2009

CabArAn!!

CABARAN 30 HARI TAK MAKAN NASI!!

Yuhuu.. ini sudah hari ke 3 aku x makan sebarang nasi.. sepatutnyer hari ke 4 but the 1st day xleh dikira pasal aku makan NASI IMPIT.. wakakaka..

So i have 27 days to go.. I think i can do it pasal before this pun penah try but dpt almost 2 weeks.. so kuatkan semangat..

But skarang ni pun aku mmg x teringin pun nak mkn nasi.. aku cuma nak mkn STEAMBOT.. Ahad ari tu dah makan kat JOHNNY'S but aku x puas hati lg.. aku akan berpuas hati kalau dapat makan steamboat yg aku wat sendiri kat umah..

Dah berhari-hari nak beli barang wat steamboat tp x dapat pg beli.. huhuhu.. Lagi2 kalau dapat makan GOLDEN MUSHROOM

Bagi yg x tau rupa GOLDEN MUSHROOM tu camne.. ni la rupenyer mushroom tu.. nyum nyum...



No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails