Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Saturday, August 8, 2009

SaBtU!!!

~CADANGAN PERJALANAN AWAL~

Dari

RUMAH
ke
MERU (umah kak mila anta ECPI )
ke
SUNWAY PYRAMID (terminate maxis broadband)
ke
MIDVALLEY (pg excibition)
ke
PUDU (anta kaknyah)
ke
LOW YAT PLAZA (cari laptop)
ke
SHAH ALAM (balik umah balik la)
~TETAPI... PERJALANAN YANG DAPAT DI SEMPURNAKAN~
Hari ni kitorang kemas rumah a.k.a simpan barang-barang yang guna time kenduri semalam.. So cadangan nak kesemua tempat diatas dirombak balik.. hehehe..
Mula-mula kitorang ke rumah kak mila di Meru tuk anta air ECPI 2 kotak besar dan 2 kotak kecik.. Kemudian kitorang terus ke Midvalley memandangkan jam dah agak2 kepetangan sedikit...

Dalam kul 2.45 ptg kitorang baru dapat parking dalam midvalley tu.. tu pun setelah menempuh jem yg agak teruk.. So, kitorang terus masuk dalam. budget2 nak makan dlu tapi FOOD COURT gler ramai makhluk..

~PAMERAN PERKAHWINAN~


Kat dalam ni aku terjumpa 1 bunting tertampal kat dinding booth GEDUNG KAD KAHWIN.. budak opis aku punya bunting kawin..


ok ok.. dah penat jalan, so we all decide nak g makan kat restoran kat LG floor pasal FOOD COURT gler ramai.. Restoran yang terpilih adalah.. jeng jeng jeng.. KENNY ROGERS..

~CERITA DALAM KENNY ROGERS~

Ceritanyer camni, aku makan cam biasa, ye la kan aku suka makan SIDE DISH dulu baru makan ayamnyer.. Bila aku potong je ayam tu aku tgk merah kat tulang ayam tu.. Aku tanya kak yong ayam kalau merah camtu masak ke x.. then kak yong kata masak kot.. aku x puas hati terus panggil waiter tu..

Waiter perempuan tu bawak ke dapur ayam tu untuk ditukar tapi waiter laki plak datang ckp ayam tu mmg cam tu.. aku ckp la xkan aku nak mkn ayam merah kan.. terus hilang selera.. aku letak je pinggan tu tepi..

Lepas beberapa ketika, aku cam xpuas hati aku potong-potong ayam tu n ternyata merah je tulang ayam tu a.k.a x masak la.. hehe.. Mula-mula niat aku cuma nak tangkap gambar ayam tu nak letak dlm blog aku je tp time tangkap gambar tu plak la flash camera hp aku berflash..


Tetiba budak waiter laki tu datang balik kat meja aku then terus dia minta maaf n tanya skali lg nak tukar x ayam tu.. aku biasa la marah kan , so malas la.. time tu pun kejar masa pasal kak nyah nak naik bas kul 6. aku ckp dgn budak tu kalau dia tukar pun aku nak cepat, x sempat.. dia kata "xpe, saya leh bungkuskan tuk bawak balik"


Aku ego je pun pasal ye la xkan aku xnak kan .. hello.. mahal k.. xkan xnak... Rezeki jangan ditolak dong.. kuang kuang kuang.. Budak tu je la pun yang kne entertain kitorang sampai kitorang bla kuar dari situ..

Dalam-dalam x puas hati, sempat gak aku posing tangkap gambar dlam restoran tu..






No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails