Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Monday, August 3, 2009

SabTu!!!

~JALAN2 IPOH~

Sabtu ptg aku kuar jalan2 dgn abgku.. budget nak g TESCO SECTION 18, PENGKALAN IPOH.. nak beli barang wat FRUIT SALAD tuk kenduri umah abg den.. tp x jadi.. MALAS!!.. hehe.. so pg KINTA CITY, IPOH makan-makan.. yuhuuu.. g makan KENNY ROGERS.. bukan aku nak sgt pun.. "org tua" tu yg meleleh nak makan bende alah tu.. org belanje x baik tolak.. ye x.. hehehe..

Tapi aku lupa tangkap gambar la plak.. huhuhu.. gambar yg ade cuma gambar yg kitorang tangkap kat dlm kete time jem luar shopping mall tu je.. ;p



~KENDURI TAHLIL & DOA SELAMAT~

Pada malam hari, kenduri plak kat umah opah.. Kenduri tahlil tuk arwahyarham Hashim b.Uda Mat Jam (atokku), arwahyarham Azman b. Hashim (Chu man) dan Arwahyarhamah Salmah (mak we)..

*Semoga mereka dicucuri rahmat*

Disebabkan aku sorang je yg balik kg (bujang ppuan) maka keje2 banyak sket la.. tp sempat gak aku larikan diri.. muahahaha.. Lauk mlm 2 semua sdp2 tp aku x selera sgt.. ye la kan ptg td dah mkn sedap.. hahaha...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails