Followers

~Nuff Nuff.... Nuff Nuff~

Wednesday, August 5, 2009

DriViNg aLoNe To ThE jOuRneY

~PAGI~
Semalam aku drive sesorang.. huiyo.. (padahal xde bende pape pun... kecoh je lebih) Perjalanan yang agak jauh gak la.. Tangkak kan jauh kan..kan..kan.. heheeh..
Perjalanan bermula dari SHAH ALAM (PKNS SHAH ALAM a.k.a OPIS AKU)



Melalui NEGERI SEMBILAN

Melalui MELAKA


At Last masuk JOHOR...

Setelah kerja settle maka aku terus bergerak pulang... Nak di jadikan cerita, aku lupa nak isi minyak kereta.. huhu.. lepas je kuar dari tol TANGKAK, aku terperasan yg minyak sign tu dah *Blink *Blink.. Aku dah mula cuak pasal tgh higway kan susah nak cari PETROL PUMP.. yg ade pun jauh lg..

Setelah bersusah payah memikir, aku masuk EXIT JASIN.. Ya Allah, sangat menakutkan coz jalan kampung je yg aku jumpa.. Petrol pump langsung x nampak bayang.. Mmg jauh sampai ke Bandar Jasin aku cari sib baik ade petronas.. LEGA sket..

Aku tanya budak keje kat petronas tu, mana Exit terdekat ke PLUS HIGHWAY.. Sepatutnya aku Exit kat AYER KEROH tp.. Salah simpang ke Exit JASIN balik.. huhuhuhu.. Asal dapat kuar ke PLUS HIGHWAY cukup la.. hehehe..

Hahaha.. Sampai SHAH ALAM kan..kan..kan..


~PETANG~

Sampai je SHAH ALAM, aku balik amik mak aku kat umah sbb dia nak cari barang kat Plaza Alam sentral..

Lepas tu g makan PIZZA HUT kat PLAZA MASALAM



~MALAM~

Tido la.. hwehehe

No comments:

Post a Comment

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.

Related Posts with Thumbnails